dagen

Idag var det inte alls lika tungt att cykla hem. Men även idag var jag väldigt trött efteråt så jag cyklade aldrig till Sammy som jag egentligen hade planerat. Får se om det blir av i morgon istället.
Det blir inte heller så många häst-relaterade inlägg för tillfället då jag inte rider så mycket just nu. Sammy har ju vila och ska sedan till Strömsholm på inkörning. Ophelia har 2 andra medryttare som rider henne 2-3 dagar i veckan.
Snart händer det dock lite roliga grejer men jag berättar mer när det är klart.
 
Heute war es nicht so anstrengend auf dem weg nach Hause. Aber auch heute war ich sehr müde danach also bin ich nicht zu Sammy gefahren. Vielleicht morgen.
Im Moment werden es nicht so viele Einträge um Pferde da ich kaum reite. Sammy geht noch auf der Weide und darf Pferd sein und danach fährt er gleich nach Strömsholm wo er eingefahren wird. Ophelia hat noch 2 andere Reitbeteiligungen die sie 2-3 in der Woche reiten.
Bald passiert aber was spannendes aber ich erzähle mehr wenn alles klar ist.
 
/Maddel
Kommentarer
Myran

Nu följer jag dig på Bloglovin också =)

Svar: Låter bra det. :)
Madeleine

onsdag 7 augusti kl. 20.35
http://myranmagnusson.se

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0