tävlingssugen

Oh, jag vill ut och träna och tävla NU! Vill känna känslan efter en bra runda, det behöver inte nödvändigtvis blir seger eller placering utan bara känna sig nöjd. Som tur är det ju inte så länge kvar till jag kan börja träna och tävla med Sammy. Kommer ju självklart tar det lugnt och försiktigt och börja med Clear Round-/Klubbtävlingar.
Om någon har lite pengar över och vill sponsra lite träningar och tävlingar så ja, tack. ;)
 
Oh, ich will trainieren und Turniere reiten und das JETZT! Das Gefühl nach einer guten Runde, es muss nicht Sieger och Platzierung sein sondern einfach nur das man zufrieden ist. Zum Glück dauert es ja nicht mehr so lange bis ich mit Sammy auf Turniere darf. Natürlich werde ich es ruhig angehen lassen und mit Klubspringen anfangen.
Wenn jemand ein bisschen Geld übrig hat und Trainings und Turniere sponsorn möchte dann ja, danke. ;)
 
Ophelia och jag tränar terräng för Viktoria Carlerbäck.
Ophelia und ich trainieren Geländespringen für Viktoria Carlerbäck.
 
Antique och jag på Brämhultshoppet 2010, 85cm.
Antique und ich bei dem Brämhultsspringen 2010, 85cm.
 
Ticcis och jag över samma hinder i samma klass men en annan fotograf.
Ticcis und ich über dem gleichen Hinderniss i der gleichen Klasse aber ein anderer Fotograf.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0