lååång dag

Uppe sen kl 1 med middads-susande mellan 12.30 och 14. Trött är bara förnamnet.
Var efter jobbet en snabbis i stan för att köpa den sista julklappen så nu är alla köpt. Känns bra det.
Då jag klantade mig när jag bokade flyget till Tyskland flyger jag först den 30. december och firar jul här i Sverige istället. Då får jag visserligen firar med Johanna men hade sett fram emot att firar med min familj. Jag har bara mig själv att skylla...
Ska iaf bli roligt att se Johannas reaktion på hennes julklapp- can't wait!!!
Idag kom det hem ett paket till mig- beställde äntligen hem min födelsedags-present från Carol. Mååååånga riktigt bra övningar! Vet ej varför den hamnade på sidan men ja ja.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0