dom senaste dagarna

Det har inte hänt så mycket här. Jag var ute och gick med Sammy nästan varje dag utom i torsdags. I fredags longerade jag honom lite och i går var jag iväg på löshoppning med honom. Det gick jättebra och han fick jättemycket beröm. Tränaren var helt lyrisk över honom. Det var kul att höra. :)
Han hoppade med lätthet 135-140 och sedan höjde vi till 145 men han kom in fel på hjälphindrena och stannade då så klart. I andra försöket hade han tappat självförtroendet så vi sänkte och sedan fick han hoppa ner sig. Allt i allt är jag väldigt nöjd med honom. Ska lägga upp filmen sedan, ska bara vända den i filmprogrammet då den blev upp och ner på.
Här ett till kort från löshoppningen, tyvärr blir dom ju rätt suddiga när man klipper ut från filmen men man ser hans fina teknik iaf.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0