onsdag

Då var onsdagen nästan över.
Vad har jag gjort då? I söndags fick Sammy vila medans jag drog med Carol ut på en ridtur med Pheli och Honey. Vi gick ner till banvallen och travade och galopperade, det tyckte alla inblandade var kul.
I måndags var det Sammys tur att springa på banvallen. Vi både travade och galopperade litre längre sträckor än vi har gjort innan. Dessutom fick han klättra lite. Efteråt var han lite trött men det får man var. I går fick han vila då (rider/longera honom bara varannan dag) och idag jobbade jag honom på linan. Satte på goguen och gjorde mycket övergångar. Han lyssnade fint både upp och ner så jag är nöjd med honom.
I morgon får han vila igen. Och jag med, har redan förberett hans hö och mat så jag ska bara släppa ut dom och mocka hans box så, förhoppningsvis, är jag hemma tidigt. :)
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0