god kväll

Jahapp, då är söndagen nästan slut. Vaknade i morse och fick lite panik när jag tittade på väckarklockan- 7.40! Hästarna ska var inne runt 7.30 senast. Men sen såg jag att den inte hade ställt om sig än... Och mobilens väckarklocka skulle ringa 6.45 så jag vaknade precis innan. Åkte till gården och släppte in pållarna och gick sedan in i huset så dom kunde äta och vila lite innan jag skulle rida. Fastnade till typ halv elva där inne. :) Red sen iaf Ophelia i paddocken. Lite samma upplägg som i fredags och hon var avslappnad och fin igen. Höll inte på så länge idag heller och efteråt fick hon gå in igen och äta lite till. Skrittade även ut en sväng barbacka på Honey igen. Hon testade mig lite idag: blev "rädd" för en släpkärra och när hon inte fick vända tog hon ett bockprång men inte ens detta hjälpte att får mig ur balans. Efter det fortsatte hon att skygga för lite allt möjligt och omöjligt enda tills jag vände hemåt igen. Hon har nog en gnutta överskottsenergi också. Ska bli skönt att börja trava lite igen nästa vecka. På torsdag får hon sin sista dos medicin och fredag eller lördag kan vi nog börja lägga in några meter trav. I morgon och på tisdag har Laura Pheli så jag kommer bara skritta ut på Honey. Det var min händelserika dag. ;)
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0