gårdagen och idag

Igår red jag ut en sväng på ca 1½h tillsammans med Marie på Pheli. Vi skrittade mycket men travade även lite på spåret. Sedan tog vi båda klätterbackarna utmed spåret så båda tjejerna fick ändå jobba på rätt bra.
Idag skulle en tjej komma och provrida Pheli så jag red lite i paddocken med Tic också. Efteråt skrittade vi bara ut mini-rundan. Övade lite övergångar med henne men mest för min skull. Jag måste lära mig att rida stora gångarter då Sammy är större än Pheli och mer lik Ticcis i stegen. Det kändes rätt bra på slutet och jag fick även med mig bakbenen hyfsat. Duktiga Ticcis som står ut med mig. ;)
Här några bilder (ursäkta stolsitsen, hade inte koll på mina ben just då).
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0