måndag, igen

Jahapp, en ny vecka har börjat och jag har lite att göra.
Först jobb till kl 13, sedan hem och rida en häst för att sen fortsätta till tandläkaren och efter det rida en till häst.
Jag har hand om Ticcis nu i 3 veckor och ska hålla igång henne, även körningen som Johanna visade mig lite i lördags.

Da hat eine neue Woche angefangen und ich habe ein bisschen zu tun.
Erst Arbeit bis um 1, dann gleich nach Hause um ein Pferd zu reiten, weiter zum Zahnarzt um danach noch ein zweites Pferd zu reiten.
Ich kümmere mich die nächsten 3 Wochen auch um Ticcis und werde sie sowohl reiten als auch fahren, Johanna hat mir die Gründe am Samstag gezeigt.

Ticcis vilar på vägen hem från Ryasjö hästgård i somras
Ticcis ruht sich aus auf dem Weg nach Hause von Ryasjö Pferdehof im Sommer


Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0