nästan lika bra

Dagens terräng-träning gick nästan lika bra som förra veckan. Han var ytterligare starkare i sig själv än för bara några dagar sen och det märktes lite tydligare idag. Han börjar bli stark i terrängen nu och letar hinder så det är bara att styra.
Första diket vi hoppade drog han verkligen på som bara den så det var bara att hålla i sig och följa med. Det större diket tvekade han bråkdelen av en sekund men hoppade direkt.
Allt annat var piece of cake- timmervagnen, banken, vattnet. Inget som han ens funderade på.
Till slut hoppade vi en liten bana och då skulle vi hoppa halv-coffin. Detta har vi inte gjort innan så det fick vi ta om. Först tvekade han lite på stocken och sen stannade han på diket. På andra försöket hoppade han stocken men stannade på diket igen. Sen fick jag honom över diket och vi fortsatte banan. Innan jag avslutade banan tog jag om halv-coffin en gång till och då hoppade han klockrent.
Inga bock och bus idag men glad pålle som tyckte det var keúl med terräng. Film kommer i morgon men här får ni ett kort iaf.
 
Matte, kan vi springa nu?
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0