löslongering

Då jag skulle longera Ophelia och Sammy är oskodd= obroddad valde jag att lösgaloppera båda tillsammans.
Pheli tyckte ju det var lajbans medans Sammy tyckte det var skumt att ha en annan häst med. Han travade mest runt och undrade vart han skulle ta vägen när Pheli körde om honom. Sötnos.
Dom fick väl trava och galoppera runt i ca 20min innan jag lät dom skritta av. Efteråt såg båda rätt nöjda ut.
I morgon blir det hoppträning för Viktoria. Detta kommer nog bli rätt spännande minst sagt då det blir första gruppträningen för Sammy. Bortsett från några få uteritter har vi faktiskt för det mesta varit för oss själva.
Säkerhetsbälte på så kommer det nog gå bra. ;)
Har jag redan sagt att jag älskar min fina pojke? <3
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0