ridtur i grupp

Idag red Sammy och jag ut tillsammans med Carol på Honey och en ny tjej som provred Ophelia. Det blev en tur på 1½h så därför gick jag med honom i början och även på slutet.
Han var rätt pigg men höll sig i skinnet iaf.
I morgon blir det träning för Ingela och på måndag hoppning för Anna. Ja, jag fick tag i en transport! Detta kommer bli spännande. Då det blir 3 dagar ridning efter varandra kommer han få vila både tisdag och onsdag och kanske även torsdag. Fredag blir det uteritt och lördag och söndag får vi se lite då jag är funktionär på Borås Grand Prix.
I morgon ska jag även rida ut med en kompis på förmiddagen. Jag kommer ta Honey och hon Pheli. Efter träningen med Sammy ska jag dessutom in till BFK för att hämta ut min funktionärströja samt möte. Det kommer bli en lång dag.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0