shoppat loss

Sen jag kom hem från Tyskland har jag shoppat loss på riktigt. Här kommer listan, kommer även fota grejerna så ni får se.
- en halv lägenhet (köper ut Johanna då jag trivs bra här och hon ändå har flyttat)
- en sadel till Sammy, det blev en Bates Elevation som jag fick köpa av en kompis
- en fårskinnspadd med kanal
- ett par SoftUp Pro i svart, jag ville inte låser mig fast vid en färg
- ett par svarta Treads Wind Pro vinterridbyxor, vind- och vattentäta med fleecefoder inomtill, mysigt
- några linnen och tröjor samt BH's och strumpor
- en stor matta till sovrummet i olika lila-nyanser samt en svart rund till badrummet
Ända fördelen med att vara singel är att man inte behöver försvara sina inköp plus att jag faktiskt har råd!
Här ser ni mattan 5min efter att jag har lagt in den, Chanel tyckte den var helt underbar. ;) Jag får köpa matt-tejp då hon på 10min lyckades knöla ihop den 5 gånger, typ.
Nu är det färdigshoppat för ett tag. Kommer dock fortfarande åker till Eurohorse. Kanke man hittar nåt till ett riktigt bra pris som får följa med hem. Letar ju t.ex. efter ett sadelskåp men dom är rätt så dyra. Även begagnat kostar dom oftast mellan 2-3000. Men det vore väldigt smidigt att ha en då jag, som det ser ut nu, oftast kommer åka själv på träningar och tävlingar med Sammy. Som tur är så är han inte svårt att ha att göra med och går även att lasta själv.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0