home sweet home

Då var man hemma igen och som man så fint säger: Borta bra men hemma bäst!
Gick upp 3.30 och kl 4 plockade mamma upp mig och körde mig till flygplatsen. Alla flyg gick i tid så kl 13.40 landade jag på svensk mark igen.
Tog mig en ridtur på Sammy direkt och efter 1 månad vila var det bara att hoppa upp som om det var igår. Han var lite seg i början men efter några meter trav så piggnade han till. Emma på sin Jumjum var dagens sällskap.
I morgon ska vi rida ut tidigt och senare på eftermiddagen ska jag möta upp någon och köpa ett övergångstäcke till Sammy. Efter det ska jag till Hööks och köpa en flyghuva till honom. Detta är första året han är besvärat av flygor. Jag tänkte köpa den som även täcker nosen.
Nu ska jag strax gå och lägga mig.
God natt
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0