bildbomb

Här kommer lite bilder från själva butiken...
Massa selar, både enbet och par, marathon-, bröst- och lokselar
Bakselar i Biothane (och Lars-Åke ;))
Bett och selunderlägg och lite annat småpill.
Olika vagnar... och Lars-Åke.
Huvudlag och träns och lite annat.
Mer huvudlag och grimmor (grimmorna längs till höger och i knalliga färger fotade vi på Sammy, dessa kort ska upp på hemsidan sedan)
Hundavdelningen
Sadlar
Det var en väldigt rolig dag med mycket information.
Tyvärr var Sammy rätt rastlös hela dagen och ville inte riktigt stå stilla och när han väl stod stilla så höll han på att slänga med huvudet och försökte hela tiden att få tag i nånting att tugga på. Dessutom vände han flera gånger på vägen dit i morse. Han har börjat att bli starkare nu och testar mig en del genom att småresa sig och sedan vända åt andra hållet. Ju mer att han inte "säger till" kan jag inte förekomma honom heller så det är bara att vända tillbaka. Men detta kommer ge sig så smånigom.
Hur som så fick han visa upp en bröstsele sedan var det lite demonstration av en hästmassör och till slut var det en sadelutprovning. Efter detta var det slut och jag gick hem med honom. Åkte tillbaka sen då vi skulle grilla och tjata. Mycket trevliga människor jag träffade och det var även roligt att träffa Lars-Åke från Ryasjö Hästgård igen.
I morgon dra jag till Göteborg och Eurohorse. Ska inte shoppa något annat utom en anti-glid-padd att lägga på sadeln då den är otroligt hal och nu när Sammy har börjat att testa lite vill jag gärna sitta lite stadigare och inte glida runt som bara den. Hittar jag ingen padd får det bli sadel-lim.
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0