dagens start

... gick väl så där. Det fattas massa styrka hos både Sammy och mig för att vi ska få procent att prata om. 46.79% blev det.
Dagens ljusglimt var iaf att Sammy klev på transportern utan att tveka både hemma och på tävlingsplatsen (här kunde jag tom skicka in honom). Detta kan bero på att jag flyttade mellanvägg åt sidan. Det har inte gått innan då den satt fast på nåt sätt men nu gick det plötsligt.
Hur som blir det ingen tävling på Tokarp nästa vecka så nästa tävling blir på hemmaklubben UBRK och då ska vi starta LC:1 2 gånget igen.
Just det, vi kom nästan inte iväg idag då Sammy lyckades trampa av sig en sko under natten. Samma som för 3 veckor sen där han var jätteöm. Lena såg detta på fb och erbjöd sig att slå på skon så jag kunde åka iväg. Hon satte även på bakskon som jag drog av i fredags då den satt helt sned. Tack så mycket Lena! Världens bästa stallägare 😀
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0