fit igen

Jag hade en liten motivations-dipp då Sammy hade tappat en sko och började ömma, detta trots barfota-boots. Han har inte ömmat pga tappsko på evigheter så jag trodde först att han hade fått en hovböld men efter att skon kom på så var han ren igen. Detta betyder att det blir tävling på söndag. Första omgången i Div 3 och jag kommer starta både förlassen och lagklassen i LC:1.
Idag kom även Sammys massör (massös? det är ju faktiskt en hon) och medans hon höll på med Sammy kom även Jens för att slå på tappskon.
 
Resten av veckan ser ut som så att i morgon blir det bara en promenad (han kommer var lite öm i musklerna efter massagen, framför allt på höger sida), på fredag blir det uteritt med fokus på övergångar och på lördag ett lätt trim-pass för att checka av det viktigaste inför tävlingen.
Så här fint vill jag få honom att gå på söndag. Mitt hjärta <3
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0