massage och promenad

Veckans planering blev ändrat lite me bara fredag och lördag. Jag hade egentligen tänkt att var med på hopp-specialen igår men Sammys massös Linea ville massera igenom högersidan en gång till och då fick vi ändra lite. Så Myran red honom innan lunch och vid ett kom Linea för massage. Idag blev det då en promenad och i morgon tävlar Myran honom på BFK. Det är alltid nyttigt att se sin häst bli riden av någon annan. Jag är också väldigt tacksam för att Myran vill rida honom. Detta hjälper mig väldigt mycket då hon har mycket mer erfarenhet av att utbilda hästar än vad jag har (jag lika med noll).
Sammy och Myran i tisdags på träning
 
Linea stretchar Sammy efter avslutat massage
 
Kommentarer
Myran

:D <3

Svar:
Madeleine

lördag 25 april kl. 19.57
http://myranmagnusson.se

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0