vila och uteritt

Gårdagens planer med Sammy gick i stöpet då det blev lite prat med Lena och Myran över en kopp te. Efteråt blev det meck med både traktorn (som skulle hämtas i verkstan samt fylla på motorolja) och hjullastaren (som skulle tankas) och sedan körde jag ut foder till hästarna- och då blev det lite mer meck då hydrauliken slutade fungera men det löst sig. Var inte hemma förrän strax efter sju. Mitt dygn har för få timmar ibland.
Idag var det Myrans tur att rida och då blev det en tur ut medans matte mocka lite skit.
Veterinären Freddy Wegelius var även ute idag för att kolla tänderna på några hästar och tittade också på Sammy. Han hade 2 hakar som dock inte påverkade honom då dessa satt på ett 'bra' ställe. 
Nu taggar jag för i morgon och dressyr-träning för Frasse.
 
 
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0