omotiverad

Inget skrivet här på nästan 1 vecka. Anledningen är att Sammy började halta i tisdags när jag var ute med honom.
Orsaken är en hovspricka som han har haft ett tag och som jag trodde att jag hade koll på. Så var då inte fallet då den är djupare än jag trodde och besvärar honom. 
Jag fick idag äntligen tag i en hovslagare som kan tar hand om det och hoppas då att Sammy blir ohalt så fort som möjligt.
Sedan måste jag berömma Sammy: när vi var iväg på kliniken för koll och röntgen skötte han sig så j*kla bra! Han rörde sig inte en enda millimeter utan att jag sa till och typ halvsov hela tiden. På så sätt slapp vi ge honom lugnande inför röntgen, alltid skönt när man inte behöver ge kemiska medel.
Så här såg han ut hela tiden...
Nu ska jag jobba lite till och kl 18 ska vi var hos hovisen.
Hej så länge 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0