wow, ett inlägg

Jag känner att det är dags att börja skriva lite inlägg igen.
Har inte haft tid eller ork eller motivation på ett tag men nu börjar det klia lite i fingrarna.
Sammy har haft drygt 3 veckor vila och jag tänkte börja rida i morgon igen. Då han går på lösdrift samt att jag har promenerad, tömkörd och lösgalopperat en del under tiden behöver jag inte skritta igång först. Kommer ett inlägg med hans veckoschema.
Både igår och idag klippte jag honom också. Tänkte egentligen klippa hela honom igår men min helt nya maskin brakade ihop efter drygt halva hästen. Skickade den tillbaka som reklamation idag så vi får se om det blir lagning eller en ny.
Efteråt gick vi en liten promenad och sen fick han lösgaloppera i manegen- och detta är något som han tycker är fruktansvärt tråkigt! Jag får driva på honom som bara den att han galopperar men han föredrar att trava. Gav mig efter typ 8min.
Innan jag gick på promenad sa Myran att jag hade en liten present i min bil och så klart var jag nyfiken och var bara tvungen att kolla vad det var. Blev jätteglad då hon hade gjort en teckning, eller snarare ett collage med flera små teckningar, av Sammy. <3
 
Nu ska jag avrunda lite och titta på 2 avsnitt Grimm innan det är läggdags igen.
 
/M
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0