schema vecka 29

Vecka 29 och 2 veckor av min semester har gått. Jag har börjat promenera (äntligen! skulle ha börjat med det direkt men när nu vågen visade på tok för mycket fick jag tummen ur.)
 
Sammys schema ser ut så:
måndag- hoppträning för Felicia
tisdag- uteritt
onsdag- P&J på UBRK, 2 x 90cm, eventuellt blir andra starten 1m beroende på hur det känns
torsdag- vila
fredag- uteritt
lördag- uteritt till grusplanen och trimma lite
söndag- vila
 
Mitt schema ser ut så:
måndag- cykla till MyOne (ca 2mil t/r) och rida
tisdag- promenad och rida
onsdag- promenad och rida
torsdag- promenad och cykling
fredag- promenad och rida
lördag- promenad och rida
söndag- promenad och cykling
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0