GHS och ridning

Jag var så trött igår när jag kom hem så det blev ingen bloggning.
Hur som så var jag ju med Myran på Göteborg Horseshow. Det var jättekul och vi tittade på spännande hoppning. Vi hade dock gärna sett Roffe vinna men en andra plats är inte fy skam heller, han fick ändå mer applåder än vinnaren. ;)
Det blev även handlat lite på mässan. Jag betade av min huvudlista (magplatta, pelham, lädergrimma och BoT-damasker) samt ett transportgrimskaft från min extra-lista. Vad jag inte hittade var delta till pelhamet och ridvantar. Det köpte jag dock igår på MyOne istället.
Passade på att rida ut och testa pelhamet igår med. Sammy verkade inte riktigt nöjd med det och testade lite genom att köra upp huvudet. Det funkade iaf så pass att jag kunde galoppera utan att han försökte springa fortare, dock vågade han inte riktigt ta stöd på bettet heller. Jag krävde inget av honom igår utan han skulle bara vänja sig vid bettet. Sen tror jag faktiskt att han kommer vänja sig och acceptera det. Annars får jag testa nåt annat.
 
Här ett kort på helgens inköp
 
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0