Göteborg Horse Show

När ni läser detta är jag på GHS. Jag fick oväntat en biljett av Myran till idag men tyvärr av den tråkiga anledningen att Lena är sjuk och inte kan följa med. Är glad för biljetten fast så är det ju väldigt tråkigt för Lena att var sjuk. Krya på dig nu!
Hur som så har jag en liten handlingslista som jag tänkte beta av: en hopp-platta i brun och 130cm (sadelstropparna på min Pessoa-sadel är kortare än på min Bates så jag kommer inte få på hans 120cm gjord), ett 3-delat baby-pelham i 12.5cm, BackOnTrack arbetsdamasker i storlek L och sedan även en lädergrimma i storlek full. Transportgrimmskaft och ridvantar kommer jag nog också köpa.
Det ska bli kul att se dagens klasser. Det är några år sedan att jag var på showen. Förra året var jag bara på mässan och då köpte jag inte ens nånting. Det var ändå kul att bara gå runt och titta.
 
Ha det så länge
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0