wiiie

Min hoppsadel är färdig och Niklas kommer förbi med en i morgon. ÄNTLIGEN!!! Får dock vänta med att rida i den tills på torsdag då han först kommer på kvällen och jag ändå har dressyr-träning kl 15.
Hur gick det dom senaste dagarna då? I söndags red jag ut med Bettan och hennes Nimbus. Och Sammy var en gnutta olydig och stack en gång i galoppen. Inget vidare bra men nu blir det helt säkert pelham ett tag (red med mitt vanliga 3-delade fullcheek).
Igår red jag lite i manegen (det var ridlektion i paddocken, tyvärr) och passade på att rida med gogue. Frasse tyckte ju att jag skulle använda det nån gång på honom.
Idag fick han vila då jag hade en del att göra. Resten av veckan blir då dressyr-träning i morgon, en kort uteritt och lite hoppning på torsdag, uteritt och lite trim i manege/paddock på fredag och på lördag ska vi till Marks och hoppa 80cm och 90cm. På söndag blir det nog också en uteritt.
 
dessa 2 hål blev då också lagat
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0