jogging-pass

Idag var vi ute på ett joggingpass igen. Lite längre och lite mer trav och galopp än igår. Sammy var fortfarande pigg men inget bus. 
Jag red till grusplanen och red även några varv där innan vi begav oss hemåt igen. Och det finns lite att jobba på kan jag säga. Han ville inte stretcha ut väsntersidan så jag kunde knappt böja honom åt höger. Det gick någorlunda ok i skritt men så fort vi travade blev det värre och i galoppen gick det i princip inte alls. Det släppte lite på slutet (red kanske 5min på planen) men det kommer tar några gånger innan han släpper helt.
I morgon ska han få stå men jag ska dit ändå för att ge honom hans vitaminer.
Mer än så finns inte att säga just nu. Nästa vecka kanske det blir en hoppträning, jag får klurar lite till på det.
Ha det
/Maddel
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0