Dags för lite uppdatering

Det har hänt en del sedan sist.
Vi är igång nu med träningar och tävlingar och har varit iväg en del, bland annat blev det årsdebut på hoppbanan då vi var i Ulricehamn och tävlade. Jag valde att börja lite soft och hoppade 80cm och 90cm vilket Sammy skötte strålande och nollade båda rundorna.
2 veckor senare var vi i Falköping och hoppade 90cm och 1m vilket även det gick bra- 0 fel i 90cm och 2 ner i 1m pga slarvig ridning. Nästa tävling är på lördag och även då hoppar vi 90cm och 1m.
I träningsväg har jag börjat träna igen för Ulf Liljedorff som kommer ut till Tokarp 1 gång i veckan. Eller så åker jag till Bollebygd och tränar för honom där om han inte hinner till oss någon vecka. Även terrängträning för Viktoria Carlerbäck har vi varit iväg på samt tömkörningsträning för Alexandra Ljungström. Och dressyr för Myran har det också blivit. Ingen kan påstå att jag tränar enformigt iaf. ;)
Idag blir det en uteritt med Bettan och Nimbus som sällskap. Vi tänkte testa en ny väg och se vart den för oss.
Jag kan lika bra slänga upp veckans schema här också:
måndag- uteritt
tisdag- trim på grusplanen
onsdag- hoppträning för Ulf
torsdag- vila
fredag- trim på grusplanen
lördag- tävling på Tosseryd, 90cm och 1m
söndag- uteritt (förmodligen barbacka skritt)
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0