mini-trim

Idag blev det ett mini-pass i paddocken. Kände bara på honom med lite övergångar och skänkelvikningar. Hela passet tog 30 min och han var fin.
En kompis var med och tittade samt filmade mig lite. Har inte riktigt kommit på än hur man klistrar in filmer från IG så det blir inget idag iaf.
Efter ridningen har jag putsat alla grejer och packat det som gick att packa redan. Då Sammy står med på vaccinationslistan måste jag åka allra senast kl 5.15.
I morgon bitti är dat bara kvar att lasta in vattendunken och hans foder samt borsta, knoppa, lasta och åka. 🙃
Tyvärr får jag tävla i mina gamla stövlar då mina nya släppte i dragkedjan alla redan! Köpte dom skärtorsdagen och dom var inte gratis. Fick dock ett samtal att jag får ett helt nytt par istället så det är ändå helt ok. 🙂
Nu ska jag förbereda lite mat för i morgon och fortsätta titta på serie.
 
Ha det gött
/Maddel
 
Sammy våren 2016, tror jag...
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0