lazy day

Idag har Sammy vila och Ophelia rids av den andra medryttaren så jag är `ledig`. 
 
 
Sammy skrittade jag ut på igår och det blev en runda på 5 km.
Ophelia fick en ridtur bort till kindsbanan tillsammans med Pernilla på Prinsen. 11 km blev rundan för henne och vi tog det mycket lugnare än jag gjorde med Sammy. Equilab visar bara 1 km galopp men det stämmer inte, skulle snarare tippa på sammanlagt 3,5 km eller där omkring iaf.
Till helgen tänkte jag åka till GBG nån dag och titta på SM som hålls av Billdals Ridklubb på Åby travbana. Sammys bror Caliban H startar kringklasserna och honom vill jag gärna se plus att det är lärorikt att titta på tävlingar på denna nivån.
 
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting resten av dagen.
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0