program-träning

Idag tränade jag lite på både LB:1 och LA:1 med Sammy. Det gick väl rätt ok i skritt och galopp men som vanligt inte lika bra i traven. Övergångerna från galopp till trav har jag svårast för och sedan lutar paddocken lite vilket gör det ännu lite svårare.
Till råge på allt fick jag nya skavsår på knäna och det är ju aldrig kul. Jaja, bara att plåstra om dessa och bita ihop. Red dock inte Ophelia idag då. 
Följde sen men 2 tjejer från Tokarp som skulle hoppa p&j i Kungsbacka. Jag blev ju bra sugen själv minst sagt. 😀 Får se om jag åker och hoppar nästa vecka eller om 2 veckor.
I morgon tänkte jag tar monster-rundan med Sammy och sedan ska jag iväg till tandläkaren med Ophelia.
 
quote of the day
 
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0