Well, hello 2019

Då var det år 2019 och jag ser fram emot att utvecklas ännu mer som ryttare och ekipage tillsammans med Sammy.
Vi är redan anmäld till årets första tävling som kommer var i Jönköping om 3 ½ vecka. Det blir LC:1 och LB:1 som vi startar för att börja lite lätt och får en liten självförtroende-boost.
Annars är målet för året att bli stadigare i LA-klasser och även starta några MSVC. I hoppningen är målet att komma ut på lite tävlingar bara för att ha kul och göra nåt annat. Även någon fälttävlan kommer det bli, som det ser ut just nu iaf.
Jag ska även försöka att komma ihåg att ta ett kort på Sammy varje månadsskift för att kunda se förändringar i kroppen på honom, både positiva och negativa.
 
Första kortet kommer här. Till helgen tänkte jag även klippa honom.
Sammy 31/12-2018 Manen behöver också ryckas ser jag 😅
 
Ha det gott
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0