som planerat

... blev det uteritt för Sammy idag. Jag red Pheli och Emma (min medryttare) red Sammy. Det blev en lagom tur på nästan 9km. Alla gångarter samt klättring stod på schemat.
Vi red till ner till gamla järnvägen och travade och galopperade där. På vägen tillbaka släppte jag Pheli lite och det gick undan minst sagt. Sammy hann inte med ens. 😅
 
Så här var veckans schema:
måndag- skritt ut 
tisdag- uteritt
onsdag- dressyr
torsdag- dressyr-träning för Peter Härnstam
fredag- dressyr
lördag- tävling i Jönköping LB:1 och LA:1 60,139%
söndag- uteritt
Se där jag, jag höll mig till schemat efter punkt och pricka. 😃
 
Vecka 32 är planen som så:
måndag- skritt ut
tisdag- dressyr
onsdag- vila
torsdag- hoppträning för Viktoria Carlerbäck
fredag- ut
lördag- ut
söndag- dressyr
 
I brist på en bra hästbild blir det ett kort på Daniska som är en riktig kelgris. 💕
 
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0