BFK

Föjlde som sagt med Myran till BFK och kollade på hoppningen. Det gick bra för henne och det var kul att följa med. Träffade lite bekanta och det var kul med. :)
Red inte Sammy idag men klippte honom mer då det har blivit varmare och han har så tjock päls att han blir trött direkt. Nu är han klippt på hela halsen samt bogen och ett sträck bak till flankorna. Han är verkligen cool med klippningen, tittade lite på maskinen och sedan var det bara att klippa på, han stod tom och halvsov. Mattes bästa!
Nu sitter jag hemma i soffan och gottar mig med en B&J's samt Brämhults årstidens smak- blodapelsin. NOM NOM! Fortsätter titta på Smaugs ödemark och seda blir det lite matlagning.
Bye
Favorit i repris, kan inte se mig mätt på hans teknik.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0