2 barbacka-turer

Idag blev det 2 uteritter barbacka. Först hälpte jag till att rida hem en Tokarps-häst från betet och detta tog väl drygt en timme. Jag fick snälla Decibel som är Myrans häst egentligen men hon har fått bli ridskole-häst nu. Vi var 11 ekipage sammanlagt och det var väldigt mysigt.
 
Efteråt åkte Bettan och jag till våra hästar och tog en till tur. Barbacka här med och även vi var ute i ca 1h. Sedan kom Myran och Lena och vi pysslade färdig med det sista i hagen som Bettan och jag satte upp igår. När det var dags att släppa över hästarna blev dom överlycklig över allt gräs som fanns där! Nu är dom bara 7 hästar kvar på just det betet så det kommer nog räcka ett tag.
Mer än så hände inte idag men jag var ändå iväg hela dagen känns det som. Lite mat och en dusch och sedan är det nästan dags för sängen.
Hörs
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0