ingen ridning än

Hej på er
Här ekar det tomt men det är svårt att hitta nånting att skriva om när man inte kan rida.
Sammy haltar (ömmar) fortfarande men det är redan bättre iaf. Sprickan måste växa ut7ihop lite mer helt enkelt. Idag ska jag rensa ut tjärpastan och spola med jodopax och sedan lägga in ny pasta.
Jag har även strykit mig från alla tävlingar som jag redan hade anmält. Fälttävlan kommer jag ändå inte kunna tävla förrän joggingskor/boots är godkända att tävla med här i Sverig. Man får tävla i andra länder, t.ex. Norge, med dom men inte i Sverige.
Här ett kort på Sammys hov- hovslagaren drog en massa ståltråd mellan skruvarna för att hålla ihop sprickan (glömde tyvärr ta kort på detta) och sedan la han på plast som ni kan se i andra bilden. Det är ett hålrum kvar under plasten och det är där jag lägger i tjärpasta.
 
Vi hörs
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0