promenad och massage

Igår hände det inte så mycket på hästfrånten utom en promand på drygt 50min med Sammy. Vi gick både till lilla och stora klätterbacken och fy så jobbig det var! Men bra träning även för matte att gå uppför den stora själv. ;)
Idag blev Sammy bortskämd igen då hans equiopat Linea kom och masserade honom. Han fick sig en riktig genomkörare med helkropps-massage och avslutande stretchning innan vi gav oss ut på en kort promenad.
Även i morgon blir det en promenad för oss, fundera på att ta samma runda som igår. Jag ska dock först till Kungälv och hämta hem 'min' hästtransport. Äntligen oberoende av andras och att behova åka iväg och hyra hela tiden. Ska bli väldigt skönt. :D
 
 
efter promenaden igår
 
massage på gång
 
skönt att rulla sig lite
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0