lat dag

Idag har jag gjort ingenting annat än att läsa och spela spel, både på datorn och på mobilen. Elina hade Ophelia idag så jag passade verkligen på att vile ordentligt.
Johanna mår bättre och får förmodligen åka hem i morgon, hon klarade sig undan en operation som det ser ut just nu. Det kan ju hända saker under natten men förhoppningsvis inte.
Nu ska jag gå och lägga mig så hörs vi i morgon.
 
Heute habe ich nichts anderes gemackt als zu lesen und Spiele zu spielen, sowohl auf dem Handy als auch auf dem Laptop. Elina hatte Ophelia heute also habe ich mich richtig ausgeruht.
Johanna geht es besser und sie darf hoffentlich morgen nach Hause fahren. Keine OP bis jetzt und ich hoffe, dass es so bleibt. Es kann immer noch etwas passieren aber hoffentlich nicht.
Jetzt werde ich schlafen gehen so hören wir uns morgen.
 
Sammy och jag på 3-års-testet.
Ich mit Sammy bei dem 3-Jahres-Test.
 

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0