sikta mot stjärnorna

Mina mål med Sammy för 2014 4-års-säsongen
1m-hoppning
debutant fälttävlan
LC/LB dressyr
Jag kommer även försöka att kvala honom till Breeders Trophy. För att komma dit måste han har 3 nollor i 1m på lokal-nivå eller högre- kvalad till semi-finalen. Väl där måste han placera sig bland dom första 25% för att får starta finalen i Flyinge. Han kan även kvala direkt till semi-finalen och även finalen via Kvalitetsbedömningen genom att hoppa betygen 8-8 (semi) eller 9-9 (final).
Hur upplägget ser ut bestäms så klart allt eftersom. Han kommer iaf får vila 4 veckor på sommaren för att smälta sin första tävlingssäsong och han kommer även får några 1-veckors-vilor under säsongen. Det kommer ju inte bli tävlingar varje helg utan varannan/ var tredje beroende på hur planeringen ser ut.
Med den här tekniken är jag inte orolig för hans framgångar på hopp-banan. Tyvärr rätt suddigt då det är ett print-screen från filmen (hindret ligger på 135/140cm)
 
 
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0