trevlig ridtur

Direkt efter jobbet åkte jag som vanligt för att rida. Sammy och han s kompis stod på gården över natt då hovslagaren skulle komma kl 11 och sko om Sammy.
Gjorde i ordning honom och red ner till banvallen för att galoppera lite. Blev inget jobbigt så direkt men tog 2 fattningar i varje galopp. Han var jätteduktig och fattade galopp direkt och bara en fattning fick jag göra om för att det blev fel. Det finns hopp för mig iaf. ;)
Nu har jag även allt jag behöver för våran debut i fälttävlan:
- fälttävlanskortet (glömde dock tar med mig det i måndags, bara underskriften som fattas)
- medical card
- 2 par nya boots
- numerlappshållare
- senskydd
- bakskydd
- och så den vanliga utsrustningen i form av sadel, träns och martingal. :P
 
I brist på nya kort ett gammalt från i våras
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0