oj oj

Inget inlägg igår, det var ju dåligt.
Hur som red jag ut en sväng på Sammy. Det blev lite trav och galopp, som vanligt, och även en rätt brant klätterbacke. Vi hade även en liten duster med ett dike som han inte ville gå över men till slut gav han med sig.
Idag red jag till gården och jobbade honom lite i paddocken. Tränade först lite på att flytta framdelen och bakdelen var för sig. Det funkar redan hyffsat utom när han ska flytta rumpan för högerskänkeln. Men jag flyttar honom även från backen och då går det bättre så snart trillar nog poletten ner.
I morgon var det ju tänkt att jag skulle till Ulrichamn och hoppa Pay&Jump med honom men jag strök mig och åker istället till Tranemo och tränar terräng. Ska bli kul. Och för oss är det bra att träna på flera olika banor. Förhoppnigsvis får jag med mig någon som kan fota lite.
 
Sammy efter träningen i lördags. Titta åt mitt håll är överskattat. Jösses vad ful han ser ut på det kortet, halsen i solen och bortvänt gör att den ser väldigt oproportionerligt ut.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0