Jag hissar

... den här produkten!
Jag har ju haft problem med att min sadel är vääääldigt hal. Den som inte har känt på den vet inte vad jag menar. Hur som blev t.ex. alla avsaktningar extra utdragen då jag inte kunde sitta emot ordentligt och bara drogs framåt. Helskoningen på byxorna hjälper inte heller, tyvärr. Fick då tipset av några att köpa effax. Sagt och gjort och vilken skillnad!
För vissa kanske det är att fuska men jag tycker det är rätt skönt att jag inte längre behöver koncentrera mig på att inte glida av för lilla minsta utan kommer faktiskt till ridning nu- i den mån det går på en 4-åring. :)
Jag kommer dock, när ekonomin tillåter, köper ridbyxor med silikon-skoning. Vi får se när detta blir.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0