vår i luften, vår i själen

Fattas bara vår i hjärtat men det kommer när det kommer.
Har dom senaste dagarna varit så där löjligt lycklig och glad som man normalt bara blir när man är nykär. Jag är det dock för att jag har fått några riktigt bra vänner som ger mig så otroligt mycket energi så det känns att jag ska spricka!
Igår träffade jag alla dessa vänner efter varandra och jag bara skrattade och fnittrade och var hur löjlig som helst endast pga det. Att man sedan kan få abstinens för att man inte får något meddelande på typ 30min är, ja, löjligt?
Snurrigt inlägg om ingenting men har svårt att fatta det här lyckoruset i ord.
Ni vet vilka ni är och jag hoppas att ni förstå hur mycket ni betyder för mig!
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0