God morgon världen

Den lovade nystarten har uteblivit så här långt men av olika anledningar har jag inte ridit så mycket dom senaste veckorna men nu är Sammy och jag på gång igen. :D
Igår fick han komma hem till Tokarp. Maten började truta lite och vädret är ju inte lika fint som det har varit.
Det blev några uteritter den senaste veckan och även 2 skritt-turer barbacka. Detta är något jag tänker göra oftare och även rida utan stigbyglar, allt för att träna balansen och sitsen.
 
Sammy i rasthagen, han fick gå i stora lösdriften några timmar medans dom flesta hästar var på lektion och bekanta sig med resterande flocken. Han kommer gå i den stora flocken senare.
 
Idag ska han vila så jag passar på och tar en day off och bara vilar upp mig och gör ingenting på hela dagen. Det blir långa dagar under veckan när man jobbar heltid och sen stalltjänst. Jag är oftast inte hemma förrän 18/19 på kvällarna men det gör inte så mycket. Jag sover gott iaf. ;) Att jag trivs väldigt bra på Tokarp behöver jag väl inte säga, det förstår ni kanske ändå? :D
 
Bye så länge
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0