uteritt i dugg-regn

Det blev en kort uteritt på ca 45min med grabben. Lite trav och galopp på grusvägarna innan det var dags att styra hemåt igen.
Han går ju nu i den stora flocken (15-20 hästar, kan det stämma?) och just nu är han rätt långt ner i rnagen. Jag misstänker dock att han kommer jobba sig uppåt med tiden. Hur som så har han lite bit- och sparkmärken dock inget som stör vid ridningen. Sånt man måste räkna med helt enkelt när man låter hästar gå ihop. 
 
Sammy vid en av fyra höhäckar... Han har tappat lite hull och även muskler så idag köpte jag en säck hackad luzern samt majsolja till honom. Dock åt han bara halva givan luzern, han som inte är kräsen annars. :/ Kanske får jag i honom mer i morgon.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0