2,4 mil

Så mycket har jag cyklat idag. Ingenting jämfört med tävlings-cyklister men en hel del för mig. Speciellt när man tänker på att första turen började kl 3.40 i morse. :P
På vägen hem stannade jag till vid Forex för att växla lite pengar (jag fick 100€ av pappa nämligen) och även Maxi fick sig ett besök för att handla lite mat.
Mer än så kommer inte hända idag. Det märks att man inte är van längre att jobba kroppsligt när man bara har degat i 5 veckor men det blir det ändring på nu.
På tal om annat- jag ska försöker mäta Sammy nån dag då jag är himla nyfiken på hur hög han är egentligen. Min hovslagare påstodd nämligen att han lätt kan var 175cm!!! Jag ville ju inte ha en så stor häst! Tur att han är snäll iaf, :)
 
<3
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0