liten runda

Idag blev det bara en liten sväng med Sammy för att känna lite på honom då han lyckades att riva upp ett rejält sår på en bakkotan. Han var svullen, så klart, men inte varm iaf och därför red jag ändå. Tog även några meter trav och galopp och efter att han kände efter lite gick det bra. Vi kommer dock ta det lugnt dom närmaste dagarna och inte träna nånting.
Jag har redan kokat koksaltlösning som jag ska tvätta såret med i morgon. Även klisterbandage är redan nerpackad.
Mer spännande en så här blir det inte idag så jag avslutar med ett kort på grabben från när han var 4 månader gammal.
 
 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Visst är han? :)
Madeleine

torsdag 6 augusti kl. 19.28
http://blogofphoto.webblogg.se

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0