riktigt peppad

Jag är faktiskt riktigt peppad inför den här hösten och tävlingarna som jag har planerat. Även om jag inte är någon stjärna i nån av grenarna så tycker jag det är kul att träna och sedan se vart man hamnar när man tävlar.
Just Åby gav mig mersmak att verkligen komma igång med hoppningen och försöka satsa på att klättra i klasserna. Sammy hoppar ju precis allt jag styr på så det är bara jag som begränsar honom. Nästan lite synd om honom, eller? ;)
Fälttävlan blir det ju bara 1 i år men det gör inget. Sedan måste jag kolla upp hur det är att använda boots i terrängen. Jag har läst på ett forum att man inte får ha dom men tänkte ringa till förbundet och fråga om det. Dom har dock så konstiga telefon-tider och när jag väl hinner ringa dit så glömmer jag det. :/
Skulle dom verkligen inte var tillåten får Sammy helt enkelt starta utan nånting på fötterna. Tanken är att testa just detta nästa helg då jag har bokat in mig på en terräng-träning på Hajjernas bana. Ska bli kul!
Ville bara skriva av mig lite och berätta hur mycket jag ser fram emot den här säsongen.
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0