saknar

Jag la aldrig upp den här filmen på bloggen (visste inte hur man gör det med insta) men nu är det dags. Första gången att Sammy och jag hoppar ett stigsprång på den höjden. Även om den är rätt snäll och inte så bred så har vi ju inte hoppat så många högre språng.
Sedan kommer en liten analys från min sida: Jag hade kunnat sätta lite mer tryck i honom så att han hoppar upp sig lite bättre och även hoppar mer genom ryggen samt öppnar upp bättre bak. Detta är ju även en styrkesak och kommer med tiden och mer träning.
Min sits är jag faktiskt rätt nöjd med just där. Och även följsamheten är det inget fel på denna gången.
Nu vill jag bara att han blir bra så att vi kan fortsätta trimma inför höstens tävlingar. 110-debuten lär dock dröja nu med tanke på avbrottet men vi har ju inte bråttom.
 
 

Ett foto publicerat av Madeleine Pitzing (@madeleinepitzing)Maj 11, 2015 kl. 11:26 PDT

 
 
 

Ett filmklipp publicerat av Madeleine Pitzing (@madeleinepitzing)Maj 10, 2015 kl. 8:20 PDT

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0