silence

Här var det tyst sen några dagar. Anledningen är att det blev lite planändringar för Sammy så han fick i princip stå hela veckan, jag var bara ute och red en sväng i fredags.
Sedan var jag iväg lör-sön på High Chaparral och hälsade på pappa och Uschi. När jag väl kom dit fick jag ta på mig en uniform för en First Sergeant (kavallerie) så att jag passade in. ;)
Det var kul att få träffa lite nytt folk och se lite vad pappa håller på med även i Tyskland. Det blev också 2 uppvisningar av slaget vid Pea Ridge där pappa var aktör.
Emellan slagen och även efteråt gick vi runt på Chappen och det var flera gånger att vi blev stoppad för att folk ville ta kort på oss.
I morgon börjar dock allvaret igen på jobbet och uppstigning kl 3.30. Sammy ska få fossingarna fixat och då tänkte jag passa på och rida galopp-rundan. Sedan får vi se hur resten av veckan ser ut.
 
Kommentarer
Morgan Myers ost

Trevlig sida.....

Svar: Tack så mycket. ☺
Madeleine

måndag 3 augusti kl. 11.11

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0