new in

I onsdags beställde jag faktiskt muckboots till mig. Har hört mycket gott om dessa och då mina vinterridstövlar läcker in lite grann så kände jag att det var dags att investera i riktiga stövlar. Har dom på mig just nu och dom känns väldigt sköna. :D
Köpte även en jättefin tröja på Maxi som är i funktionsmaterial. En tunn tröja tyvärr så det blir först till våren jag kommer använda den. Färgen stämmer inte riktigt, den är mörkare i verkligheten. Jag gillar faktiskt att blanda neutrala plagg med starka färger. Inte pga att det är "inne" just nu utan helt enkelt för att det känns rätt.
 
Denna modellen på bootsen blev det. Ska bli spännande att testa dom i stallet i morgon.
 
/M
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0