årets första terrängträning

Idag var Sammy och jag iväg och hoppade terräng för Viktoria Carlerbäck.
Det blev eldprovet för bootsen och jag tycker det funkade bra. Jag fegade lite i början då jag inte riktigt visste hur det skulle funka med blött gräs och lera men dom fick godkänt av mig. Vi halkade till lite nån gång här och där men inget som störde direkt.
Sammy skötte sig kanon och hoppade ALLT!!! Det blev några nya hinder idag så som 2 smalhinder och ett vindskydd. Det ända han tvekade nån sekund på var vinskyddet men det var bara att trycka till lite så hoppade han. Diken och stockar och oxrar och räcken- som en missil drog han och hoppade.
Min ridning var tyvärr lite av och på och jag vågar skylla på att jag är lite ringrostig.
Min kompis Kicki filmade mig så det kommer bli en film så snart jag har fått dom.
Ni får hålla till godo med några kort så länge.
 
Båda smalhinder och som ni ser är det andra även modell längre...
 
Ett litet stigsprång...
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0